Rigid rotor balance-www.chaco.company

بالانس روتورهای صلب

خدمات بالانس روتور های صلب از دیگر خدماتی است که از سوی گروه مهندسی چاکو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این خدمات جزء خدماتی است که هر شرکتی قادر به انجام آن به صورت کاملا استاندارد و صحیح نیست. جهت دریافت این خدمات، با ما در ارتباط باشید.

خدمات بالانس روتور های صلب

خدمات بالانس روتورهای صلب از جمله خدمات صنعتی است که هر شرکتی قادر به انجام آن به صورت کاملا استاندارد و صحیح نیست. شرکت مهندسی بازرگانی چاکو با استفاده از تکنسین‌های حرفه‌ای و با استفاده از دستگاه‌های مجهز و کاملا استاندارد، این خدمات را به بهترین شیوه‌ی ممکن به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

 

نابالانسی روتور صلب چیست؟

 نابالانسی روتور صلب زمانی رخ می دهد که محور مرکز جرم با محور مرکز در حال حرکت آن متفاوت باشد.

 

 بالانس روتور صلب چگونه انجام می شود؟

به منظور بالانس روتور صلب وزن ناميزان روتور برای كاهش دامنه ارتعاشات برداشته می شود. جرم آنبالانسی (heavy Spot) را نمی توان بطور مستقیم  اندازه گيری کرد اما از روی اثر آن (High Spot) قابل تعيين است.

 

نابالانسی روتور صلب چه تاثیراتی دارد؟

همواره نابالانسی تجهیزات صنعتی باعث ارتعاش روتور شده و نیروهای مخرب را به پایه دستگاه منتقل می کند و سبب آسیب دیدن اجزاء دستگاه صنعتی خواهد شد و اگر نیروهای انتقال یافته به دستگاه به اندازه کافی بزرگ باشند، بر روی ساختمان و ماشین آلات اطراف نیز تاثیرات منفی بسیاری برجای خواهند گذاشت.

 

بالانس روتور های صلب چه تاثیری دارد؟

با انجام عملیات خدمات بالانس قطعات صنعتی و از همه مهمتر بالانس روتورهای صلب می‌توان توازن یکنواخت جرم روتور را بهبود بخشید به طوری که بیرینگ‌های آن تحت تاثیر نیروی حاصل از نامیزانی نباشد. بالانس این نوع روتورها  با اضافه کردن یا برداشتن جرم جبران کننده از طریق سوراخ کردن و غیره در محل های خاصی از روتور، صورت می پذیرد.

 

چگونه می توان از خدمات بالانس روتور های صلب استفاده کرد؟

به منظور دریافت خدمات بالانس روتورهای صلب می توان از خدمات شرکت چاکو استفاده کرد. تیم فنی چاکو با بهره مندی از جدیدترین امکانات و تجهیزات بالانس، خدمات بالانس روتورهای صلب را از طریق تکنسین های حرفه ای خود به مشتریان ارجمند ارائه می دهد.

 

شرکت فنی و مهندسی چاکو چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه  می دهد؟

شرکت معتبر و باسابقه  چاکو در زمینه فروش قطعات صنعتی تولید داخل و خارج از برندهای مختلف فعالیت می کند. علاوه بر این از طریق چاکو می توان به صورت همه جانبه به طیف وسیعی از خدمات فنی و مهندسی در زمینه بالانس روتورهای صنعتی در محل و کارگاه، خدمات بالانس استاتیک کارگاهی، عملیات تعمیر و نگه داری، پایش وضعیت، عیب یابی و ارتعاش سنجی و…دست یافت. کادر فنی چاکو همواره در تلاش است با ارائه خدمات متنوع و بسیار کاربردی خود نیازهای خدماتی صنایع مختلف را مرتفع سازد.

اگر در تجهیزات خود مشکل ارتعاشی یا خرابی مکرر قطعات دارید، برای دریافت راهکار با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت کاتالوگ

برای دریافت کاتالوگ کلیک نمایید.

آیا مشتریان از خدمات بالانس روتور های صلب رضایت دارند؟

دریافت خدمات بالانس روتورهای صلب از کادر فنی چاکو با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و بسیار کاربردی انجام می شود که با توجه به انتخاب مشتری می توان این سرویس را در محل نصب روتور یا کارگاه انجام داد از این رو چاکو با عرضه خدمات خود با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین مطابق با استانداردهای جهانی به صورت تضمین شده عملیات بالانس سازی روتورهای صلب را انجام می دهد لذا همواره مشتریان از این سرویس رضایت بالایی دارند.

 

آیا می توان خدمات بالانس روتور های صلب را در کارگاه چاکو دریافت کرد؟

امکان ارائه خدمات بالانس روتور های صلب هم در محل نصب روتور و هم در کارگاه برای مشتریان ارجمند میسر می باشد. از آنجا که دریافت خدمات بالانس روتور های صلب در محل نصب باعث کاهش هزینه های حمل و نقل، عدم نیاز به توقف فعالیت های مدار تولید، امکان بررسی و ارزیابی بهتر روتور در مدار کار و تسریع در ارائه خدمات می شود از این رو می توان این خدمات ارزنده  شرکت چاکو را در محل از تکنسین های حرفه ای چاکو دریافت نمود.

 

در صورت نیاز به دریافت مشاوره چگونه می توان با تیم فنی چاکو ارتباط برقرار نمود؟

چنانچه مشتریان ارجمند در خصوص دریافت خدمات بالانس روتورهای صلب یا دیگر خدمات چاکو سئوالی داشته یا اینکه نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان داشته باشند می توانند از طریق شماره های تماس درج شده در سایت رسمی چاکو، با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند.

 

ارائه خدمات بالانس روتور های صلب از سوی چاکو با چه قیمتی انجام می شود؟

هزینه ارائه خدمات بالانس روتور های صلب بسته به سایز روتور، روش بالانس، دستگاه بالانس، محل بالانس( در محل کار یا کارگاه) و … برای روتورهای مختلف، متفاوت خواهد بود با این حال قیمت های تعیین شده از سوی چاکو مطابق قیمت های مصوب و منصفانه خواهد بود.

 

برای انجام خدمات بالانس روتور های صلب در محل، نیروی فنی چاکو چه زمانی به محل اعزام خواهد شد؟

جهت دریافت خدمات بالانس روتور های صلب در محل نصب، باید ابتدا مشتری درخواست خود را از طریق تماس با واحد پشتیبانی شرکت چاکو ثبت نماید تا وقت مناسب برای حضور تکنسین فنی چاکو در محل تعیین شود و پس از آن نیز با هماهنگی مشتری، تکنسین برای بالانس سازی روتور در محل نصب آن حاضر خواهد شد.

 

شرکت فنی و مهندسی چاکو نسب به دیگر رقبای خود چه برتری دارد؟

برتری شرکت چاکو بر رقبای خود در ارائه خدمات خود می باشد زیرا از تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده خود استفاده می کند، تجهیزات و دستگاه های این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی عملیات بالانس، پایش و تعمیر و نگه داری تجهیزات صنعتی را انجام می دهند و همچنین از روش های تشخیصی صحیح و کاملا دقیق برای بررسی و ارزیابی تجهیزات صنعتی بهره گرفته می شود. هر مشتری پس از دریافت خدمات مورد نیاز خود از تیم فنی چاکو، ضمانت نامه کتبی و معتبر که به مدت مشخص کیفیت و کارآیی خدمات انجام شده را تضمین می کند، دریافت خواهد کرد که به طور کامل در آن نوع خدمات، روش تشخیص، میزان تغییرات و … درج شده است.

 

آیا شرکت چاکو ارائه خدمات بالانس روتور های صلب  را برای کلیه نقاط کشور انجام می دهد؟

بنابر درخواست مشتری امکان اعزام تکنسین های حرفه ای شرکت چاکو به نقاط مختلف کشور نیز وجود دارد زیرا ارائه خدمات بالانس روتورهای صلب از جمله خدماتی است که هر شرکتی قادر به انجام آن به صورت کاملا استاندارد و صحیح نیست. تکنسین های فنی شرکت چاکو همواره از روش های نوین و تجهیزات پیشرفته جهت بالانس روتورهای صلب استفاده می کنند تا بتوانند بازدهی این نوع خدمات را به بهترین شکل افزایش دهند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست خدمات

در گروه مهندسی بازرگانی چاکو، خدمات متنوعی برای شما عزیزان در‌نظر‌گرفته شده است که از آن جمله می توان به خدمات بالانس صنعتی، پایش وضعیت و … اشاره کرد. تیم ما با داشتن متخصصان ماهر انواع خدمات را با بهترین تجهیزات به شما ارائه خواهد داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خدمات و نحوه انجام آن با مشاوران چاکو در ارتباط باشید.

باتوجه به تأکید ما به اجرای نگهداری‌وتعمیرات براساس اصول نوین علمی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین و روز دنیا در عرصه نگهداری‌و‌تعمیرات، اين شرکت با برخورداری از توانمندی‌ بازرگانی، دانش، تجربه، تجهیزات و ماشین‌آلات در اختیار خود، توانمندی تامین تجهیزات بالانس صنعتی از برترین برندهای آلمان و ایتالیا آسیایی شامل CEMB-SCHENCK RoTec GmbH می باشد.

https://chaco.company/نابالانسی-کوپل/

نابالانسی کوپل ترکیبی از هر دو نابالانسی استاتیکی و دینامیکی است. در این وضعیت، هم توزیع نامناسب جرم وجود داشته و هم مرکز جرم نسبت به محور تقارن انحراف دارد لذا در نابالانسی کوپل علاوه بر بروز جابجایی مرکز جرم، نیروهای متفاوت در یاتاقان ها مشاهده می‌شود. در این بخش می توانید اطلاعات کاملی در خصوص خدمات نابالانسی کوپل دریافت کنید یا این خدمات را از تیم ما بخواهید.

مطابق با استانداردهای ملی کشور،‌ کالیبراسیون دستگاه بالانس به معنی سنجش یک دستگاه اندازه گیری با یک استاندارد معین و انتخاب واحد سنجش خطای این دستگاه در مقایسه با آن و در صورت نیاز تهیه کالیبراسیون دستگاه بالانس نسبت با استانداردهای مربوطه است. اگر نیاز به خدمات کالیبراسیون دستگاه بالانس صنعتی دارید در این بخش ضمن سفارش این خدمات می توانید اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست آورید.