بلبرینگ خود تنظیم
فیلتر دسته بندی
فیلتر دسته بندی ها
فیلتر برند
Brand Filter
قطر داخلی
قطر داخلی
قطر داخلی - slider
قطر داخلی - inputs
mm
mm
قطر خارجی
قطر خارجی
قطر خارجی - slider
قطر خارجی - inputs
mm
mm
عرض
عرض
عرض - slider
عرض - inputs
mm
mm
جنس محصول
انتخاب جنس...
Radio Kind Filter
ویژگی ها
Important Extra Info
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
110
قطر خارجی:
mm
240
پهنا:
mm
80
میزان بار اولیه:
N
217000
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
110
قطر خارجی:
mm
240
پهنا:
mm
50
میزان بار اولیه:
N
165000
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
110
قطر خارجی:
mm
200
پهنا:
mm
53
میزان بار اولیه:
N
125000
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
110
قطر خارجی:
mm
200
پهنا:
mm
38
میزان بار اولیه:
N
88500
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
105
قطر خارجی:
mm
225
پهنا:
mm
77
میزان بار اولیه:
N
205000
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
105
قطر خارجی:
mm
190
پهنا:
mm
50
میزان بار اولیه:
N
109000
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
105
قطر خارجی:
mm
225
پهنا:
mm
49
میزان بار اولیه:
N
156000
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
105
قطر خارجی:
mm
190
پهنا:
mm
36
میزان بار اولیه:
N
74500
بلبرینگ nachi
قطر داخلی:
mm
100
قطر خارجی:
mm
215
پهنا:
mm
73
میزان بار اولیه:
N
192000
در حال بارگذاری

بسته بندی جدید SKF برای بیرینگ های خاص SKF

برای رولبرینگ های کروی با وزن 30 کیلوگرم و بیشتر و....

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ خود تنظیم در آرایش خود دارای دو ردیف ساچمه به همراه یک حلقه بیرونی مشترک است که شیار ساچمه در آن به شکل منحنی تعبیه شده و همین مساله باعث ایجاد خاصیت خودتنظیمی بلبرینگ در مواقع انحراف و ناهمسویی شافت می شود. بلبرینگ خودتنظیم در طرح های دارای آب بند و یا بدون آب بند تولید می شود. به بیان دیگر بلبرینگ خود تنظیم همانطور که از نام آن مشخص است، قابلیت تنظیم شدن مجدد در صورت انحراف و ناهمراستایی شافت را دارد. اگر توان تحمل بار این بلبرینگ کافی نباشد می توان از رولربرینگ های بشکه ای با خواص مشابه استفاده کرد. بلبرینگ‌های خودتنظیم طرح استاندارد E قدرت تحمل بار بیشتری نسبت به نمونه های مشابه بدون طرح E را دارا هستند.

بلبرینگ خود تنظیم - www.chaco.company

انواع بلبرینگ های خودتنظیم

در طراحی بلبرینگ خود تنظیم که به آن گاهاً بلبرینگ قابل تنظیم نیز گفته می شود  دوردیف ساچمه کروی به همراه یک حلقه بیرونی مشترک تعبیه شده است، خاصیت خود تنظیمی بلبرینگ در صورت انحراف و ناهمراستایی شافت، به همراستا شدن بلبرینگ با شافت کمک میکند  که به همین دلیل شیار ساچمه به صورت منحنی طراحی شده است . بلبرینگ‌های خود تنظیم را در انواع مختلفی می‌توان تقسیم نمود و در بازار مشاهده نمود که بسته به نوع نیاز شما می‌توان هر کدام از این بلبرینگ خود تنظیم را از شرکت چاکو تهیه نمود. در ادامه به برخی از این بلبرینگ های خود تنظیم اشاره می‌نماییم.

  • بلبرینگ خود تنظیم بدون کاسه نمد یا نوع باز
  • بلبرینگ خود تنظیم با کاسه نمد یا آب بند شده
  • بلبرینگ خود‌تنظیم با حلقه داخلی عریض

در ادامه به شرح و تفصیل هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

بلبرینگ خود تنظیم بدون کاسه نمد یا نوع باز

بلبرینگ خود تنظیم بدون کاسه نمد که به آن نوع ساده نیز گفته می‌شود نوعی از بیرینگ‌ها  هستند که بدون کاسه نمد ساخته می‌شوند. در واقع این کاسه نمد را به عنوان نوعی درپوش برای حفاظت کردن از سایر بخش‌های بلبرینگ به کار می‌گیریم تا از ریزش بسیاری از روان‌کننده‌ها به درون بلبرینگ جلوگیری کنیم.

بلبرینگ خود تنظیم با کاسه نمد یا آب بند شده

نوع کاسه نمد دار بلبرینگ های خود تنظیم، نوع بهتر اما گران تری در مقایسه با بلبرینگ خود تنظیم ساده به حساب می‌آیند. معمولا جنس کاسه نمدهای این بیرینگ از جنس تفلون است تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. در مورد روانکاری بلبرینگ خود تنظیم کاسه نمد دار می توان اشاره کرد که این دسته معمولا احتیاج بسیار کمی به روان کاری دارند و همین امر باعث شده است که آن ها بسیار مشتری پسند تر  و محبوب تر شوند. روانکاری که بیشتر برای روانکاری این بیرینگ ها کاربرد دارد روانکار هایی است که گریس پایه لیتیوم دارد.  در طراحی و ساخت اکثر  بلبرینگ های خود تنظیم نوع کاسه نمد دار، از دو کاسه نمد در هر دو طرف بلبرینگ ها استفاده می شود؛ این ویژگی طراحی به این دلیل است که هیچ گونه آب و روغنی به داخل بلبرینگ نفوذ نکند. کاسه نمدهای بکار رفته در بلبرینگ های خود تنظیم آب بند شده به قدری ضخیم و مقاوم هستند که می توانند به تنهایی برای آب بندی تمام سطوح بلبرینگ ها کافی باشند.

انواع بلبرینگ های خودتنظیم-www.chaco.company

کاربرد بلبرینگ خود تنظیم

معمولا ما زمانی از بلبرینگ های خود تنظیم استفاده می‌کنیم که تجهیزات عظیم داشته باشیم و یا دستگاه‌هایی داشته باشیم که تحت یک سری عوامل ممکن است بیرینگ‌های قرار داده شده از حالت عادی و موقعیت ایده‌آل خود خارج شوند. با به کارگیری بلبرینگ های خود تنظیم در این قبیل تجهیزات می‌توانیم هنگام به وجود آمدن مشکل و خارج شدن بلبرینگ‌ها از حالت عادی خود، بدون ایجاد اختلال در کار دستگاه‌ها، به راحتی عملیات راه‌اندازی مجدد بلبرینگ را انجام دهیم. استفاده از بلبرینگ خود تنطیم در این تجهیزات موجب می‌شود هنگام به وجود آمدن مشکل و خارج شدن بلبرینگ ها از حالت معمول خود، احتیاجی به از کار انداختن دستگاه‌ها و تنظیم مجدد بلبرینگ ها به صورت دستی نباشیم. اگر بخواهیم به بزرگ‌ترین مزیت بلبرینگ های خود تنظیم اشاره کنیم می‌توان گفت این بلبرینگ ها در دمایی میان 40- تا 120 درجه سانتی گراد درست و بدون مشکل عمل می‌کنند؛ البته باید بدانید که در کل بلبرینگ های خودتنظیم در هر شرایطی کار می‌کنند، چرا که معمولا این بلبرینگ ها از جنس فولاد کرم دار ساخته می‌شوند و با توجه به همین دلیل در محیط‌های باز و یا فضاهای مرطوب نیز، می‌توانند بدون زنگ زدن و اکسید شدن کار کنند. بلبرینگ خود تنظیم بلبرینگ های مقاوم و دارای طول عمر بالایی هستند که می‌توانند برای استفاده‌های طولانی مدت و عملیات‌های سنگین تجهیزات صنعتی بسیار مناسب باشند. بلبرینگ های خود تنظیم در ماشین آلات کشاورزی ، نوار نقاله ها و .. کاربرد فراوانی دارند.

فضای داخلی این بلبرینگ صنعتی معمولا در دو نوع استوانه ای و مخروطی ارائه می‌شوند که مدل مخروطی آن شامل بوش به همراه واشر، مهر قفلی یا چاکلنت است که این موارد برای تثبیت بلبرینگ استفاده می‌شوند. با استفاده از شکاف موجود بر روی کنس داخلی آنها با یک پین یا پیچ می‌توان از لغزش کنس بر روی شافت جلوگیری کرد. لازم به ذکر است که در این خصوص باید حتما با کارشناسان فنی ما در چاکو مشورت نمایید و اطلاعات فنی لازم را دریافت نمایید.

مشخصات بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ های خود تنظیم برای انواع تجهیزات سبک و سنگین در اندازه‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند و در صورت نگهداری و استفاده صحیح دوام بالایی دارند. ویژگی خود تنظیمی این نوع بلبرینگ به دلیل دو ردیف ساچمه به همراه شیار مشترک کروی در رینگ خارجی این بیرینگ می‌باشد که در طراحی آن لحاظ شده است و اجازه می‌دهد شافت نسبت به بیرینگ قابلیت انحراف داشته باشد. برای مشاهده لیست کامل محصولات بلبرینگ خود تنظیم و مشخصات فنی هر کدام لطفا در همین صفحه سایت چاکو وارد محصول مورد نظر خود شوید.

قفسه بلبرینگ های خودتنظیم

کارکرد قفسه در طراحی انواع بلبرینگ های صنعتی به منظور جلوگیری از تماس مستقیم ساچمه ها با یکدیگر، نگهداری ساچمه ها در حلقه داخلی بیرینگ و در نتیجه کاهش گرما و اصطکاک است. از این رو که قفسه تحت بارهای گوناگون قرار دارد و در تماس مستقیم با روانکارها و مواد شیمیایی است انتخاب صحیح آن بسیار حائز اهمیت است جنس قفسه (Cage) بلبرینگ های خود تنظیم شامل:  فولادی، برنجی  و پلی آمیدی، بسته به سری اندازه بیرینگ می باشد. کاسه نمد بلبرینگ های خود تنظیم لاستیکی از جنس اکریلونیتریل بوده و با گریس پایه لیتیوم پر شده است.

قفسه بلبرینگ های خودتنظیم- www.chaco.company

مزایای های بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ‌های خودتنظیم قابلیت حمل بارهای شعاعی را دارند، اما برای بارهای محوری مناسب نیستندو در سرعت های کم تا متوسط به کار برده می شوند. از جمله مزایای استفاده از بلبرینگ خود تنظیم را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود. البته بسته به نیاز شما می‌توان مزایای بیشتری را نیز برای آن ارائه داد.

  • اصطکاک کم
  • طول عمر بالا
  • صدای کم
  • عملکرد بسیار مناسب در سرعت های زیاد
  • احتیاج به نگهداری و تعمیرات کمی دارد
  • عملکرد مناسب در مواجهه با بار واردشده

Self-aligning ball bearing 1201 ETN9-www.chaco.company

حتما به این مورد توجه نمایید که شما این امکان را دارید با کارشناسان فنی شرکت مهندسی بازرگانی چاکو در خصوص انواع بلبرینگ تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

قیمت بلبرینگ خود تنظیم

شرکت مهندسی بازرگانی چاکو وارد کننده انواع بلبرینگ خود تنظیم برند های مطرحی همچون SKF, FAG, NACHI, TIMKEN, KOYO  می باشد. به منظور استعلام قیمت بلبرینگ خود تنظیم به صفحه استعلام قیمت بیرینگ سایت مراجعه فرمایید و یا اینجا کلیلک نمایید

برای شما که در صنعت هستید

پیرو ایمیل ارسالی در راستای شرایط موجود، جهت خرید محصولات چاکو با قیمت دلار قبلی با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.