بلبرینگ شیار عمیق NSK
فیلتر دسته بندی
فیلتر برند
Brand Filter
قطر داخلی
قطر داخلی
قطر داخلی - slider
قطر داخلی - inputs
mm
mm
قطر خارجی
قطر خارجی
قطر خارجی - slider
قطر خارجی - inputs
mm
mm
پهنا
عرض
عرض - slider
عرض - inputs
mm
mm
جنس محصول
انتخاب جنس...
Radio Kind Filter
ویژگی ها
Important Extra Info
محصول مورد نظر یافت نشد

بسته بندی جدید SKF برای بیرینگ های خاص SKF

برای رولبرینگ های کروی با وزن 30 کیلوگرم و بیشتر و....

بلبرینگ شیار عمیق NSK

بلبرینگ شیار عمیق NSK به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین بیرینگ های موجود در بازار است که دارای انواع متفاوت و مختلفی می‌باشد. اگر شما نیز قصد تهیه و خرید بلبرینگ شیار عمیق NSK را دارید در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این محصول و قیمت آن به دست آورید.

بلبرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بلبرینگ نوعی چرخدنده است که با تنوع زیاد خود در ابزار و ماشین آلات بزرگ و کوچک کاربرد وسیعی دارد. بلبرینگ‌ها به دلیل ساختار خاص خود( لایه خارجی، گوی‌ها، لایه داخلی) بارهای شعاعی و محوری را به خوبی تحمل می‌کنند به طوری که تماس گوی‌ها با لایه داخلی به صورت خطی و نقطه‌ای خواهد بود. این محصولات در هر وسیله‌ای که می‌چرخد از اسکیت‌ها، دیسک های سخت رایانه‌ای گرفته تا صنایع بزرگ، خودروها و موتورها کاربرد دارند.

برند NSK ساخت کدام کشور است؟

برند NSK که قبلا با نام نیپون سیکو کابوشیکی شناخته می‌شد، برند معتبر و باکیفیت ماشین آلات صنعتی کشور ژاپن است که در حال حاضر در زمینه‌های مختلف تخصصی نظیر؛ ساخت قطعات ماشین آلات کارخانجات، ماشین آلات استخراج معدن، ساخت قطعات خودرو، یاتاقان، بلبرینگ و … فعال است. دفتر مرکزی این برند معروف ژاپنی در شهر توکیو واقع شده است و سهام آن نیز در بازار بورس اوساکا و بورس توکیو معامله می شود. محصولات مختلف برند NSK ژاپن به دلیل بهره گیری از کیفیت بالا در ساخت و تولید، با دارا بودن دوام و عمر بالا در بازار کشورهای مختلف سراسر جهان از جمله ایران به فروش می رسد. در حال حاضر، این برند معروف ژاپنی با تضمین کیفیت بالای محصولات خود از جمله بلبرینگ شیار عمیق توانسته بخش زیادی از بازارهای جهانی را از آن خود کند.

بلبرینگ شیار عمیق ان اس کی چیست؟

بلبرینگ شیار عمیق ان اس کی در سایز های مینیاتوری و سایزهای بسیار بزرگ برای تجهیزات مختلف تولید می شود و از اتصالات پرکاربرد در ماشین آلات صنعتی است که مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر حرارت دارد.

مشخصات بلبرینگ شیار عمیق NSK

به طور کلی، بلبرینگ های شیار عمیق برند NSK از فولاد ضد زنگ و با شیار جازدنی ساخته می شوند و در دو نوع؛ بلبرینگ های شیار عمیق یک ردیفه NSK و بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه NSK توسط شرکت مهندسی بازرگانی چاکو به خریداران عزیز عرضه می شود.

 بلبرینگ شیار عمیق NSK چه استانداردهایی دارند؟

استاندارد بلبرینگ شیار عمیق NSK دارای مدل های مختلفی چون؛ بلبرینگ شیار عمیق ساده، بلبرینگ شیار عمیق جازدنی، بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه و بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه می باشد. هر یک از مدل های بلبرینگ شیار عمیق NSK دارای کدهای استانداردی می باشد که هر کد معرف نوع کاربرد، نوع کاسه نمد،نوع تحمل بار و نوع قرار گیری بلبرینگ خواهد بود.

 قیمت خرید بلبرینگ شیار عمیق NSK چقدر است؟

به دلیل نوسانات بازار و بروزرسانی مداوم قیمت ها، جهت اطلاع از قیمت دقیق هر یک از بلبرینگ های شیار عمیق NSK، می توانید با مشاوران ما در فروشگاه آنلاین چاکو از طریق شماره های تماس درج شده در سایت در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را در این خصوص دریافت کنید. به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بروز جهانی در ساخت بلبرینگ های شیار عمیق NSK  ژاپن تیم مهندسی بازرگانی چاکو کلیه محصولات این برند معتبر را تضمین می کند. لذا با اطمینان خاطر محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر به دست شما برسد. کارشناسان واحد فروش گروه بازرگانی چاکو به صورت 24 ساعته پاسخگوی کلیه سوالات شما در خصوص مشخصات و قیمت بلبرینگ های شیارعمیق NSK  هستند.

برای شما که در صنعت هستید

پیرو ایمیل ارسالی در راستای شرایط موجود، جهت خرید محصولات چاکو با قیمت دلار قبلی با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.