درباره چاکو

آغاز فعالیت چاکو با ارائه رویکردی جدید در صنعت نگهداری و تعمیرات کشور رقم خورد: خدمات تخصصی صنعتی و تامین ملزومات در کنار هم….

 شرکت چرخش ابزار شتاب با نام اختصاری چاکو در سال 1393 به ثبت رسید

ما یک شرکت مهندسی بازرگانی هستیم فعالیت ما از ابتدا تا به امروز همکاری با صنایع کشور به منظور تامین قطعات مصرفی، خدمات بالانس و آنالیز ارتعاشات تجهیزات کارخانه ها  با تمرکز بر ارائه خدماتی اصولی وعرضه محصولات و متریال مرغوب صنایع گوناگون است.

ما خودمان را به عنوان همراه همیشـگی  شما در صنعت تصور می کنیم. به عنوان یک همراه این فرصت را در اختیار صاحبان صنایع قرار خواهیم داد تا با بهره بردن از نیروی متخصص و دانش فنی مجموعه ما، واحد تولیدی شما با اصولی ترین خدمات و مدرن ترین تجهیزات پیشرو باشد  تا به موفقیت و شکوفایی که سزاوار آن هستید برسید. امری که به عنوان همراه همیشگی شما، هدف غایی ماست.

در طی سالها فعالیت در صنایع مختلف همواره بخش اصلی فعالیت خود را افزایش آگاهی عمومی و تخصصی کاربران تجهیزات صنعتی قرار داده ایم زیرا اعتقاد داریم شرط بهبود شرایط فعلی صنعت، تغییر نگرش مدیران صنایع نسبت به نگهداری و تعمیرات صنعتی می باشد.

مدیران شرکت چاکو همیشه سعی داشته اند که با تکیه بر دانش فنی و تلاش زیاد، در گسترش و تعالی زیر ساختهای صنعتی کشور  کوشا باشند و پیش به سوی راهـکار های نوین قدم بر دارند این شرکت با تکیه بر متخصصین فنی خود و سال ها تجربه در ارائه خدمات  صنعتی ؛ مسیر آینده بسیار پربار و کارامدی جهت خدمت به صنعت ایران را متصور می باشد.

در طی سالها فعالیت در صنایع مختلف همواره بخش اصلی فعالیت خود را افزایش آکاهی عمومی و تخصصی کاربران تجهیزات صنعتی را قرار داده ایم زیرا اعتقاد داریم شرط بهبود شرایط فعلی صنعت، تغییر نگرش مدیران صنایع نسبت به نگهداری و تعمیرات صنعتی می باشد .

در طی سالیـان گذشته تجربه کاری ما شامل گستره وسیعی از پروژه‌ها اعم از: اورهال، بالانس و آنالیز قطعات دوار صنعتی، پایش وضعیت، تامین متریال های صنایع گوناگون و ارائه گزارش وضعیت تجهـیزات بوده است و گستره جغرافیایی خدمات ما از کارخانجات چوب و کاغذ شمال کشور؛ معادن مرکزی ایران؛ کارخانجات فولاد و سیمان شرق و غرب تا صنایع نفت و گاز و پتروشیمی جنوب ایران عزیزمان می باشد.

چرا چاکو؟

شبکه تجاری چاکو با ایجاد سبد محصولاتی متنوع اعم از تولیدات داخلی و محصولات خارجی، به مدیران صنایع گوناگون امکان انتخاب مناسب تری را در جهت خریدی آسوده فراهم آورده است. قول ما این است که به عنوان همراه همیشگی مشتریانمان در صنعت، با ارائه ترکیبی جامع از تخصص، خدمات و محصولات برای کمک به صنایع در پیشبرد تولید پایدار خدمت کنیم.

پخش ویدیو
Omid Abdollahi
Omid Abdollahi Manager
Read More
رویکرد تحول ما، هم چیستی و هم چگونگی ایجاد تحول در صنعت را شامل می‌شود زیرساخت این تحول از افراد، فرایند و ابزارهایی تشکیل شده است که در هماهنگی با هم کار می‌کنند تا از اجرای عالی و ارائه ارزش اطمینان حاصل کنند
Ali Paranlou
Ali ParanlouTechnical Manager
Read More
دانش و تجرب مهمترین دارایی یک سازمان اسـت؛ تحول سازمانی یکی از کلیدی‌ترین تصمیمات هر شرکت است که بدون توجه به منابع سازمانی، به‌ویژه دانش، نوآوری و مدیریت مالکیت فکری امکان‌پذیر نیست.
Mohammad gholizadeh
Mohammad gholizadehCommercial Manager
Read More
سازمانی که از چگونگی ایجاد روابط آگاهی داشته باشد می تواند بر نخستین مانع در برقراری روابط غلبه نماید، در مجموع رضایت تایید عمــومی روابط توسط اعضا است.
Mahdi Hasanzadeh
Mahdi HasanzadehTechnical Expert
Read More
یکی از فاکتور های مهم و موثر در بهره برداری مداوم از تجهیزات صنعتی، خدمات نگهداری و رسیدگی اصولی به این تجهیزات می باشد با توجه به سابقه ی دیرینه ی ما در این امرمشتریان ما با خیالی آسوده خط تولید کارخانه را مستمر، سالم و استاندارد دراختیار دارند.

چرا چاکو؟

تیم چاکو آمیزه ای است از دانش و تجربه در محیطی پویا و با انگیزه با ترکیبی از متخصصان مجرب، کاردان و دانشگاهی که در حوزه‌های مختلف عملکردی گرد هم آمده اند تا همراه و پشتیبان صنایع سراسر کشور باشند. 

نتیجه فعالیت اعضای تیم چاکو، ارائه راهکارهایی است که از مبانی علمی ریشه گرفته و در عین حال مبتنی بر واقعیت‌های  صنعت کشور و شرایط خاص هر کارخانه است.

.همین حالا به چاکو بپیوندید.

از سال 1393 شروع کردیم

و

همیشه برای جذب نیرو آماده ایم!

تیم چاکو آمیزه ‌ای از است از دانش و تجربه در محیطی پویا و با انگیزه با ترکیبی از متخصصان کاردان و مجرب و دانشگاهی در حوزه های مختلف عملکردی.

چاکو، مسیری ایده آل برای پیشرفت

همین حالا به چاکو بپیوندید

به چالش کشیدن کیفیت کار ماست